Fotbalový klub Lech Poznaň patří mezi kluby s největší fanouškovskou základnou v Polsku. Samotné vedení klubu i sdružení Wiara Lecha (fanoušci klubu) jsou velmi otevřeni jakýmkoliv marketingovým akcím na získání podpory dalších a dalších potenciálních příznivců klubu.
A tak byla na utkání Lechu s Ruchem, které se odehrálo 9.listopadu 2013, připravena další z marketingových akcí.
Klub a fanoušci z Poznaně oslovili několik desítek středních škol ve Velkopolském vojvodství s nabídkou, aby všichni studenti mohli přijít na zápas s Ruchem zadarmo.
Tato možnost se setkala s nebývalým ohlasem a zápas tak navštívilo celkem 10 000 studentů středních škol! (Celková návštěva tak stoupla z průměrných 15 000 na 25 000).
Není to první akce tohoto typu, kterou Lech pořádal. V minulém roce byla stejná akce vyhlášena na zápas s GKS Belchatow. Tehdy se jí účastnilo 7800 středoškoláků.
Dalším tahem poznaňského klubu bylo snížené vstupné pro všechny studenty na říjnové domácí zápasy Lechu (lístek stál symbolický 1 zlotý).
Všechna utkání Lechu pak navštěvují stovky tzv. Duszyczek, nejmladší fanoušci poznaňského klubu, kteří mají vyčleněnu speciální dětskou tribunu a dokonce mají i svou vlajku a speciální sérii triček a šál.
Středoškoláci před branami stadionu při zápase Lechu s Ruchem:

Sektor Duszyczek - dětský sektor na stadionu v Poznani je na každý zápas zaplněn několika desítkami nejmenších fans:

Duszyczky mají i vlastní vlajku:
 
Stejně jako vlastní kolekci triček
 
Autor: RadekN
|
Sledovat @supporters_cz